loading...
جديدترين خبر هاي ورزشي |‌ CFNEWS
Admin بازدید : 2 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

نيمار که از بهترين بازيکنان حال حاضر فوتبال برزيل و از اميدهاي درخشش سلسائو در جام جهاني برزيل به شمار مي‌آيد در نشست معارفه خود گفت: قلبم با بارسلونا بود. پول باعث انتخابم نبود. دوست داشتم شانس حضور در کنار مسي، ژاوي و اينيستا را از دست ندهم. به همين خاطر بارسلونا را انتخاب کردم.

اين ستاره‌ي برزيلي درباره‌ي پيشنهاد وسوسه‌انگيز رئال مادريد به او گفت: پول چيز خوبي است اما خوشبختي مهم‌تر است. رئال مادريد باشگاه بزرگي است و من براي آن احترام قائل هستم اما به جايي رفتم که قلبم دوست داشت.

در مراسم معارفه نيمار در نوکمپ 59 هزار و 500 تماشاگر حضور داشتند. بسياري از تماشاگران در حالي که عکس نيمار بر روي پيراهنشان بود نام اين مهاجم برزيلي را صدا زدند.

او درباره‌ي حضور اين تماشاگران پرشور در نوکمپ گفت: امروز روز بزرگي براي من است. بسيار بر خودم فشار مي‌آورم تا گريه نکنم. روياي بچه کوچکي به تحقق پيوست. احساس وصف‌ناپذيري دارم. من يکي از خوشبخت‌ترين بازيکنان جهان هستم؛ چرا که در کنار مسي بازي مي‌کنم. اين براي من افتخار است. اميدوارم بتوانم به او کمک کنم تا هم‌چنان مرد اول فوتبال جهان باشد. از زمان درخشش رونالدينيو در نوکمپ جرقه‌هاي عشق به بارسلونا در من به وجود آمد. رونالدينيو الگوي اصلي من است.اطمينان دارم که خيلي سريع به بازي در بارسلونا و ليگ قهرمانان اروپا عادت مي کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 730